♥hEy !♥

Me is BACK (^________^)!

✿ kamU yaNg chOmeL ! ✿

++ sTorey teLLiNg ++
Okehh .. no more searching for Mr. Ohsem
✿ Still ada folower ke belog ni ?? huu ✿ AnywAy, feeL frEe tO reaD :)✿ AssaLammUaLaikUm.

Thursday, November 22, 2012

KesayangaN :)

Assalammualaikum W.b.t

Ok foine! Belog di tinggal berkurun lama =.=' ~ kindda busyy .. sikit lahh :P ~ Rasa macam nak sakit sakit. Sakit rindu kot. Hahaha. *tipu jee ..

Yeahh! I've got my new PrinceCharming! Fuhh. Ingat senang ke nak dapat hahh?? Laa ni tak payah gedik gedik mencari dah! Bak kata Nirwana Band " sudah cukup cukup sudah .... " Hahaha. Oh gedik! Whateverlah! Cukuplah dey'all jadi Prince Charming merangkap IncikOhsemm aku dulu :)

Ya know ... People keep asking me. Mana tuttt . Siapa tutt . Orang mana tutt . Bila nak tutt . What the ... ?? Ya know what i mean right??. Daa. Aku ni macam kaunter pertanyaan ke?? Hahaa. Pelik =.=' Ok lah. Think like a matured people. Memang kena berfikiran matang pon. Usia makin meningkat. *but sometimes kena jadi budak budak juga. Not always lah! Dat was gewdikss namanyee.
Senang cerita. Aku bukan takda boyfriend. There's lot's. Lot's of them out there. *as a friends. Nak yang seyes, i need to find the right one for me to be my IncikOhsem SehLahMahNyahh. But, whit who?? ......... tuttt tuttt tuttt .... Hee. Dulu dulu mungkin boleh lah kita nak berdrama swasta lagi. Nak pasang sparepart ke apa kan *ciss! macam lawa sangat kan. Sekarang mungkin nak cakap matang pun, idak lah 100%. Almaklumlah, no body's perfect lah katakan.
Dah ada kematangan sikit, kena pandai mencari la kan. Dok lah bermaksud nak yang kaya. Hensem. Model. Artis. Macho. Gagah ape sume. Bukan macam tu yang nak di pandang. Semua orang ada ciri ciri yang mereka nak. Macam tu juga aku. Yelah. Aku sedar, aku pun bukan lah baik sangatkan sampai nak memilih pun nak nak yang baikkkkkk je aku senaraikan. Jodoh kita Allah dah tentukan. Cepat atau lambat je kita tau siapa? dimana? bagaimana? kenapa? bila? apa? ^^v.
Aku takat berkawan dengan orang. Ramai juga. Tapi harus ingat, jangan sampai kita rosakkan hubungan orang lain sudah. Tak baik. Orang sekarang memang susah nak percaya. Yang dah ada kekasih, mengaku single. Yang dah tunang, mengaku tak tunang lagi. Lagi dahsyat yang dah kahwin pun masih nak mengaku bujang?? Astagfirullahalazimm. Jangan sampai kita yang dipersalahkan.

" Ya Allah, Kau terangilah mata, hati & perasaan orang orang yang leka, lalai, tamak & yang tak pernah bersyukur dengan apa yang mereka miliki untuk menghargai apa yang telah mereka miliki. Aminn  "

Kasih, sayang, cinta, hati, perasaan aku hanya untuk orang yang betul betul ikhlas je. Kalau takat nak main main, aku pun boleh jee buat. Tapi, tak molek lah kan kalau dah besar panjang cenggini nak buat cenggitu. Kan Siti Jaja kan?? Hee.
*KejiwanganTerserlahAyuDiSitu ........ 

' Ya ALLAH aku tahu bahawa Kau mungkin belum membenarkan aku berjumpa dengan seseorang selayaknya untukku. Terima Kasih Ya ALLAH kerana memberikan pengalaman yang berharga dengan temukan aku pada orang yang tidak tepat. Biar aku siapkan diriku untuk seseorang yang akan memiliki aku di dunia dan diakhirat. Dan aku percaya bahawa ALLAH adalah perancang terbaik .Dia sembunyikan sesuatu dan dia memberikan sesuatu. Aku percaya cinta itu akan hadir bila tiba waktunya. Dan pastinya menjadi yang halal untuk aku hanya demimu Ya ALLAH '

p/s :

Getting to know someone. Berserah je lah :)

Oklah. It's getting late eyy. Sok nak koje. So, need my beauty sleep >_< *kang tido lambat bapak segala pimple kluar :P

Diz was my PrinceCharming kesayangan!! Ohh. They r my little's nephew >_<

~ Helmi Danish & Rayyan Darwish ~

Assalammualaikum ^^v
[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]

1 comment: