♥hEy !♥

Me is BACK (^________^)!

✿ kamU yaNg chOmeL ! ✿

++ sTorey teLLiNg ++
Okehh .. no more searching for Mr. Ohsem
✿ Still ada folower ke belog ni ?? huu ✿ AnywAy, feeL frEe tO reaD :)✿ AssaLammUaLaikUm.

Friday, November 30, 2012

Ini Aku :)

Assalammualaikum W.b.t


Dengan rasa bangga aku membuka cerita. Cerita yang memang ...... aku pun rasa tak tau macam ape tah. Haha.

Awal pagi. Bukan Melayu lahh =.="
Aku : Weh. Aku bukan orang Melayu.
Partner : apsal pula ko ni tiba2 .........
Aku : Yela, tiap kali aku buka apa apa borang, dalam borang aku isi bangsa aku 'LAIN LAIN'. Maknanya aku ni bukan orang Melayu lah. India pun bukan. Cina pun bukan.
Partner : ~ gelak dia memang power! ~ 

Beberapa minit kemudian.

Datang pakcik pakcik tua nak cas fon. Tapi soalan tak kena dengan jawapan yang sepatutnya dia tanya.

PakCik : boleh tolong cas??
Aku : Boleh. Nak cucuk tang mana?? [ dengan nada perlahan aku menjawab ]
Partner : Bud**! Hahahaha
~ buleh kena penampo dah kot!! ~

Beberapa jam kemudian.

Datang seorang laki nak berurusan. Lain tempat yang di tunjuk, lain tempat yang di pegi.
Encik.P : Fotostat di mana??
Aku : Masuk cyber sebelah then pegi dekat kaunter belakang bagitau nak fotostat. [ sambil jari telunjuk menunjuk ke arah cyber depan, manakala 4 jari yang lain tunjuk ke arah kedai serbaneka belakang ]
~ dengan mulut yang memang NONstop bercakap ....... ~
Aku : betullah! Aku salah tunjuk. Patut 5 jari ni aku tunjuk arah cyber .... [ what the ......!!!! ]
Partner : ~ Gelak memang tak hengat dunia ..... ~

Aku rasa dah cukup lawak menggila aku buat untuk hari kelmarin punya semalam. Hahahaha. Orang mungkin nampak aku ni macam senyap senyap jeee. Boring. Acctually, kalau nak melawak ke menggila, tolong jaohkan diri anda jika tak hingin merasa kegilaan bersama sama. Hahaha. Aku klaka sebenarnya. Tapi haruslah kena pada orang yang sekepala dengan aku. Kan kan kan?? :P

Selamat mencoba!

Haa! Tadi baru balik dari kenduri doa selamat kat umah makcik sebelah. Sempatlah juga semahyang berjemaah dengan kaum keluarga.

Pas solat magrib :P

Poyoo jee minah tengah tuu. Hahaha


Sambil sambil nak tgu isya' :)

Alhamdulillah. Puas aku melantak malam ni. Kenyang. Tapi masih hengat kat dunia lah :P
Dah siap melantak. Aku lepaking ngan kazen kazen. Dari hal yang tak berapa nak peribadi kepada hal yang memang tak peribadi langsung kitorang borak! Tentang si dia. Tentang kazen yang nak menjalin sebuah ikatan ... kawin tak lagi kot. Mungkin nanti :) Then, cerita tentang asrama, orang gila, cikgu, diving, snorkeling, polis, SonyEriccson, Samsung, hantu, lagu ......... perghhh! semua benda keluar! Nak sebut pun tak lepass :P
Nak cerita memang tak habis cerita lahkan kalau tak hengat nak balik umah dah lewat malam! Hahaha. Pape pun, aku cuma nak bagitau 'My Family My Treasure'. Ahh. Macam poyo je. Ahahaha. Sebab semua dah ada kehidupan masing masing, memang jarang nak 'to gader2x' kan ^___^
So, u oll kena lah ambil peluang yang ada untuk berkumpul macam dulu dulu. Ingat!! Kita bukan boleh balik ke masa lalu nak rasa semua tu. Don't ever dream to be like "Back To The Future". Hahaha.

Ok. Takat ni dulu. Selamat malam :)

Assalammualaikum ^________^
[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]

No comments:

Post a Comment