♥hEy !♥

Me is BACK (^________^)!

✿ kamU yaNg chOmeL ! ✿

++ sTorey teLLiNg ++
Okehh .. no more searching for Mr. Ohsem
✿ Still ada folower ke belog ni ?? huu ✿ AnywAy, feeL frEe tO reaD :)✿ AssaLammUaLaikUm.

Sunday, November 11, 2012

Perasan !

Assalammualaikum W.b.t.

Hari ni terasa macam ohsemm sikit lah pegi koje. Orang pandang pandang senyum senyum. - mai dahh. mai dahh! - Hati bermain dengan perasaan. Aisehmenn. Ada ke ayat cenggitu? =.=' Ohsemm sangat ke aku hari ni poe koje? Cantik ke? Cun sangat ke?  ... Wahh. Sungguh hebat aku melayan perasaan yang TERperasan amat ini. Boo ... Sampai lah balik koje & di tegur adik aku yang tak berapa nak ohsemm dari aku [ hikhik. Gelak jahat :P ].

" Ko apehal?? macam baru di belasah ja. "
" What de hellOO?? - dalam hati sambil buat muka tanda tanya - "
" Tu jerawat ka apa? "
" Jerawatlah. Takkan batu pula! "
" .......... - gelak + sindiran bagai seorang penjahat tak berhati perut - "
" ..................... - baru tersedar dari lamunan sambil berkata kata - Ohh. Patut orang pandang semacam, senyum senyum gelak gelak. Ingatkan terlebih ohsem. Rupanya jerawat ni menutup segala keOHSEMan aku sehari ini ........ :( " 

Ok foine! bukan takat adik je kata aku kena belasah! Mak pun kata cenggitu ... ! Sedih yuu :( Tak penah lagi rasa nak belasah orang. Apatah lagi nak di belasah dengan orang. Iskk.

See .. See .. Kalau kat pipi ok lagi. Ni kat bawah bibir yang seksi pun ada. Kompem orang ingat aku baru kena belasah ngan boyapren ke ape .... !

Huu. Besar gilee. Tak bermata pulak tuhh! Bukan takat Cinta itu Buta. Jerawat pun ada yang buta. Macam jerawat kat pipi aku yang gebu ni! Ishhh. Malu malu =.= festime kot dapat jerawat besar gedebak cenggini. Huhh. - mulut celupaq sangat. Suke ejek jerawat adik! Kan dah kena bagi rasa dah tumbuh jerawat sama ngan adik .... menyesal lah .. menesal lahh ! -
For dey'all kat luar sana, if TERserempak aku, kalau ada lebam lebam kat muka aku ni, tu sume pimple yang chomel loteh ye. Biaselah budak budak, dalam proses pematangan. Ada lagi 25 bijik yang nak tumbuh. Tak genap 300 bijik lagi. Genap 300 bijik maka jengg jengg jengg ........ aku pun tak tau jadi apee daa :P

Moral of da storey:

U olls don't gedik gedik nak mengejek muka orang or apa apa je lah yang korang rasa pelik kat orang tuh. Tak baik untuk diri sendiri. Dah kena baru nak menyesal. Tak guna beb!
- aku banyak dah kot gelak kat orang. Banyak tu juga aku istigfarr! Tapi esok esok buat lagi ... Astagfirullahhalazimm. " Ya Allah, jauhkanlah kami dari sifat sifat & tabiat tabiat yang tak baik ni ... " -

~~~~~~~~~~

Er. Dulu if aku tak dapat nak tido or tiba tiba takut nak tido, aku akan cari orang nak teman mesej sampai aku terlelap. - sangat kejam! Kalau dah tido, kompem tido mati terus tanpa belas kasihan pada orang yang temankan aku bermesej tuh  .... ! -
Sekarang, dah tak sama dah. Tak dapat tido, on9 sampai lewat malam. Sampai sampai lappy yang dok on9 aku yuu. Kalau takut nak tido, aku p kejut adik aku tido, suh dia mai bilik aku teman tido. Tapi degil! Tak mau bangun. Ciss!
Maka, dengan rasa berani yang ada tinggal sikitttt tu, aku gagah kan diri untuk poe ke bilik mandi juga! Buat apa?? Main masak masak kot .... Cehh. Takkan tak tau bilik mandi tuk apa. Ishh la ko ni ...
Ok foine! Tips laju laju untuk si penakut [ macam aku .. kot :P ]
  1. Basuh mukagigikaki.
  2. Ambil Wuduk.
  3. Masuk bilik tutup lampu. [ Jimat letrik kot. Kompem hantu tak kacau punyee ^^ ]
  4. Baca Surah Al-Fatihah.
  5. Baca Surah 3 Qul.
  6. Baca Ayat Kursi.
  7. Mengucap 2 Kalimah Syahadah.
  8. Baca Doa tidur.
  9. ..... termenung ... berzikir ... zzZzZzz ......
Hee. Tak susah pun ^_____^ 

Tak kacau orang memalam, kadang sebelum tido ada orang tolong ingatkan nak buat semua ni :) Terima kasih pada beliau ^___^


Assalammualaikum.
[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]

No comments:

Post a Comment