♥hEy !♥

Me is BACK (^________^)!

✿ kamU yaNg chOmeL ! ✿

++ sTorey teLLiNg ++
Okehh .. no more searching for Mr. Ohsem
✿ Still ada folower ke belog ni ?? huu ✿ AnywAy, feeL frEe tO reaD :)✿ AssaLammUaLaikUm.

Sunday, September 7, 2014

Sempurna kahh awokk?

Links to this post
Assalammualaikum..

intro.
"i find my self trying to stay by the phone, cause your voice always helps me to not feel so alone. but i feel like an idiot. workin' my day around the call. but when i pick up i don't have much to say. so ....."
wat i'm trying to say is i dunno wat am i sayingg >_< .. broken eyy o_O haihh. biarlah dahku pendam sajee. mihihi...

baru jam 5 kot. hari dah gelap. mendung. hmm. macam gud gud saje cuaca malam ni. hujann >_< kot....
Ada orang tu kata nak ajak makan. Sampai kebuloq tunggu. sonyap jee... makan hati laa T_T

banyak benda nak buat sebenar nya. tapi buat buat takda benda nak buat laa. sebab barang tak beli lagi. nak sebok guane ... esehh. pandai dah speaking sikit sikit. tah betul tah idok yee bahasa melambangkan bangsa. ehh kauu!

iolls nak kabo saje. sambil sambil nak bagi orang terasa la kan. terasa untuk kebaikan. yang tak terasa tu takda perasaan kot.. haha
sememang nya.... tak cakap pun orang dah tau benda ni. tapi nak cakap banyak kali juga. biar lahh orang termuntah darah pun baca -_-

iolls tak suka orang ni. sebab dia pun sememangnya tak suka iolls. dahkubpun tak tau kenapa. i ni gedikk kot -_-
so. nak highligt kat sini... BUKAN SEMUA ORANG KITA SUKA. MACAM TU JUGA SEBALIKNYA. BUKAN SEMUA ORANG SUKA KITA.
ini lahh sifat manusia. bukan saja bumi ni berputar kejap kita di atas kejap kita di bawah. manusia pun berputar juga. tak gitu?

bukan nak sokong mana mana. bukan nak hasut siapa siapa ntuk kita suka atau benci kan. diri memasing la. awok kan dah besar panjang. baik & buruk takkan tak dapat beza lagi :)
iolls lambat sikit makan garam. tu sebab tak berani nak cakap depan atau menyampuk atau nak betul kan ayat atau yang sewaktu dengan nya. tak mau bertekak pasal hal orang saje. kita kenal diri sendiri dulu baru cakap pasal orang lain. walaupun sememangnya benda tu betul pasal diri orang tu. luah biarlah bertempat kalau geram atau tak suka. orang kata jangan jadi 'keyboard worrior' or 'kampung worrior' or wat so on on laa. jangan sampai iolls termerapuh di sini.

memang bukan terjadi pada diri dahku. *belakang iolls taktau lahh kann...* tapi telinga yang mendengar mata yang melihat ... jadi takda beza dengan si reporter tak bergaji o_O
Nak meluah biarlah pada orang yang boleh dipercayai. Kalau kau pegi jajah dengan orang mulut lazer even dia BFFFFdunia akhirat sekali pun kat perut memang tak pecah. Kat mulut ...??

Sebenda lagi. Jangan percaya 1001% sangat dengan manusia. Termasuklah diri dahku ini -_- .. seriess cakap kat kau.
Sebab apa? Sebab manusia takda yang sempurna. Kann? -_-
okeh. bye...

[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]

Wednesday, September 3, 2014

New Entry New Life New Begining ... Updated! ^___^

Links to this post
Assalammualaikum ..

err .. macam blur kejap tak kejap. lama tak lama. serius! apps kat belog banyak gila berubah! almaklumlah. dah seabad tak mencarut .. eh eh .. mencoret kat belog ni. adeihh!

nak kata tak da masa. sangat pentipu lah kan.. ehee .. mungkin sebab kemalasan tahap maksima kot. huu. belog banyak berubah. dulu kemain teror lagi nak hapdet bagai. templat tukar tukar. lagu jiwang jiwang. banyak kekatun pulak aihh. malu. malu!

sekarang dah besar panajang. so semua tu kena buang jejauh. ececehh. ada lahh seekor dua menatang tu kat belog. nak ubah tenet tak pakai wifi tm. conect fon saje. nak hapdet kat henfon CANGGIH konfem tak lah kan. walaupun orang kata 'DUNIA DI HUJUNG JARI' zaman sekarang ni. still nak pakai manual (lappy). manual kee?? .. habaq mai sat :P

setahun lebih stop berbelog. setahun lebih juga folower tak bertambah. tak pe lah. tak kejar populariti berbelog sangat. ecewah. macam retis la pulak kan. muahaha ..
setahun lebih ni juga banyak benda berubah dalam hidup. alhamdulillah. jodoh & rezeki Dia yang tentukan. terima seadanya :)

la ni belajar nak jadi suri rumahtangga yang berjaya dulu. wahuaa. tapi tak berjaya lagi. baru nak belajar sebelum jadi betul. hee. rezeki nak keje tak sampai lagi kot. sabar menanti. keje dulu dah benti dah. atas sebab sebab tertentu. hee.

alhamdulillah. syukur. Mr. Ohsemm yang dicari cari selama ni dah ketemu. hee. hensem tak hensem. macho tak macho. putih tak putih. hitam tak hitam. manis tak manis. KATA orang la. tapi bagi tuan punya body ni semua tu cukup sempurna dah ^__^ yang tak sempurna nak jadi husbyy je lagi (^_____^) 
la ni dah selamat jadi tunangan orang dah pun. Alhamdulillah.

betul lah kata orang tua tua kan. tak baik gaduh gaduh. nanti orang tu juga jadi laki kelak. wahuahua. kami tak gaduh pun. cuma dulu menyampah sikit kat dia sampai terbaling pen. hahaha.

okeh. tamau cita pepanjang. sajalah nak menghapdet sikit belog yang suram ni. sambil melayan perasaan. hahaha . dok aihh. layan batuk ni haa. kesian jiran sebelah. terganggu dengan ke'garau'an suara di malam hari. i'm sorry.
nanti nanti ada masa nak basuh lagi belog. banyak entry entry tak cukup umur sebelum ni dah basuh dah. tapi tak bersih lagi sepenuh nya. hee.

iolls know ramai lagi yang view belog ni. *perasaan ke perasan*. boleh nampak kan post review nuu berapa ramai view. tu sebab hapdet sesikit. sekadar memenuhi syarat . jee. sebelum mencoret cecite yang tak berapa nak macam cerita kan. ehh. kelaut dah ayat.

#sebulan iolls terytestcuba nak buka belog. penangan setahun lebih tak hapdet belog. lupa emel. padahal 4 bijik ja huruf. wahuahua.

nanti iolls hapdet lagi ^___^ Nanite :)

Assalam .. 
[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]