♥hEy !♥

Me is BACK (^________^)!

✿ kamU yaNg chOmeL ! ✿

++ sTorey teLLiNg ++
Okehh .. no more searching for Mr. Ohsem
✿ Still ada folower ke belog ni ?? huu ✿ AnywAy, feeL frEe tO reaD :)✿ AssaLammUaLaikUm.

Friday, November 9, 2012

Without BACKSPACE .... !

Assalammualaikum W.b.t

malam ni rasa macam nak buat gila gila sikit dekat entry ni. er apa yang gila pun aku tak tau. hahaha. acctually aku nak tiru er macam copy er apa eh. ah tak tau nak cakap apa. baru kejap dapat ilham, bila taip dah menggelabah lupa apa semua. hihih. nt * ntah apa yang nak di gelabah pu n tak tau lah. wekk. sebenarnya nak try tulis entry without using backspace or padam eh sama la tu kan. kalau ada salah salah tulis tuh buat buat pahan je la yee. kahkahkah. aku ni macam lagak macam kakak yang baiklah konon. masa dinner tadi bermesra alam dengan adik adik. cehh. mesra la sangat kan. tiba tiba keluar pula soalan yang memang dari korang umur 3 tahun lagi orang dah tanya. cita cita nak jadi apa?? wat the .......! sebab my lil sis yang dok skolah uitm tu sungguh sungguh suruh adik laki aku pegi koje polis. cehh! ingat senang ke nak lepas interview?? dah la kurus kerempeng, bhaha. eh tak baik nya aku ni. tapi bukan lah kata adik aku tu tak nak, masalahnya BM masa spm pun tak kredit, nak jadi polis camna? Polis ni pun satu hal! takat pegang pestol, bukan tak boleh cakap melayu pun. kan kan kan? eh apa aku melalut ni!!. then adik laki aku aju soklan sama kat adik pompuan aku. yang ko napa tak pegi jadi polis?? senang je jawapan. Tinggi tak sampai 151 ada hati nak jadi polis???? wahuahuahua. tapi tak di nafikan, adik pompuan aku tu memang aktif dari zaman skolah lagi kadet polis nu. cuma, takkan tercapai lah cita cita dai tu kerana kekurangan kependekan eh ketinggian maksud aku. kemuadian soakal. aihh typing ereoor eh eror. soalan sama pula di ajukan kat aku. dengan bangga & tak berapa ak nak malu aku jawab lah cita cita sebenar nak jadi pramugari. tak kau tergelak nak tersembur nasi?? pramugari pun tak pendek macam aku. kahkahkah. tapi pendek sangat ke aku nie??? pendek ke pendek ke??? huhuhh.

tiba tiba tukar topik pula. adik aku kata ehh korang kata laki si anu bin anu hitam?? ok putih je aku tengok. ntah sape yang kata laki si anu bin si anu hitam. mybe bulu bulu dia yang menampakkan diri nya tu hitam kot. biasalah, mana ada bulu yang merah nak nampakkan orang tu mwerah kan?? hakahka. lepas tu cakap laki si anu binti anu tu tak suka bergambar. dengan penuh perasaan & PERASAN adik aku yang laki tu kata, memang lah, aku yang hensem pun mana suka bergambar?? rasa macam nak terkeluar ayam kfc dari lobang hidung. nasib baik ada bilu bulu blulu hidung yang menghalang. Wakakaka. tak senonoh betul lah!
hakhh. kat tempat keje aku macam ada stalker jerr! yiksss. kalau hensem lagi macho dan bergaya tak pa juga. ni dah tua pangkat nak dapat cucu dah, masih gatal nak mamposs! ayat nak baik sikit. takat nak dapat cucu jee. sebab nakmpak muka tak macam nak dapat cuicict lagi. huhh. what everlah. yang aku tau, aku memang geli gila kat orang tua tu. kadang sehari nak nak 3 4 kali datang kedai. jeling jeling dia dari arah cermin, dari atas ke bawah seingga naik ke atas baklik dia tengok. aku dah menggeletawq 1 badan dah bila ada orang macam tu. dengar orang panggil dia 'cikgu'. dah la pangkat cikgu, miang kemain pulak tu. boleh awal pagi dok kat kedai luar pastu ajak aku pegi minum ape sume. gile ko nak suka hati ikut orang tak kenal??? boleh pulak nak suh aku datang dekat dia kata nya nak tanya sesuatu. arghh. rasa nak bagi kasut ja ngan bapak budak sekor ni! nak menggatal jangan dengan aku!!!! Ya Allah, selamtakanlah aku dari orang orang yang berpenrangai #$^&*@*$ ni!

fuhh. penat gila menaip pepanjang cenggini. ngalahkan trengkas. [ walhakl aku tak bape nak sure trenngkas tu apa sebenarnya. sekadar nak sebut sebut je. sebab manalah taukan nak jadi kerani nanti ada di sebut pasal trengkas. dalam terjemahan aku, trengkas tu menulis dengan pantas :P wahuahuahua. Ape ape je lah. mana aku tau. ] seyes banyak typing eroro. aku macam malas nak tekan button bakpese kan. hakikatnya memang malas pun. rasa macam urat urat kat jemari aku pun hampir kejang menaip tak berkhenti. ntah apa yang aku taip pun aku tak tau. rasa macam berlapis lapis ayat aku taip. what so ever. just wanna make it fun ^^v


oklah takat ni je nak mencoret dulu. kompem korang tak baca punya. haha. Assalammualaikum ^_____^
[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]

No comments:

Post a Comment