♥hEy !♥

Me is BACK (^________^)!

✿ kamU yaNg chOmeL ! ✿

++ sTorey teLLiNg ++
Okehh .. no more searching for Mr. Ohsem
✿ Still ada folower ke belog ni ?? huu ✿ AnywAy, feeL frEe tO reaD :)✿ AssaLammUaLaikUm.

Friday, May 18, 2012

Bulu ?? Alhamdulillah :)

Assalammualaikum W.b.t

Selamat malam. Malam ni aku makan hati. Huhh. Sangat sangat bersungguh sungguh makan hati. Allah je yang tau macam mana perasaan aku makan hati. Selama ni nak sangat makan hati, baru hari ni termakan hati ayam campur ngan lada putih. Perghh! Enak sungguh! Agak nya sedap sangat masakan aku malam ni ye. Ayah sampai 3 pinggan tambah nasi. Mak tak cukup pinggan kerana mengejar masa nak p mesyuarat tingkap beliau. Eh eh. Mesyuarat parti kot. Tah. bhahaha.

Ketidakpuashatian hati berlaku di tempat kerja. Arhhh! Aku benci gila mamat ni. Kurang asamgaramcukamasinmanispahit betul perangai beliau. Dulu tegur aku pakai baju tidur p keja. La ni tegur bulu tangan aku panjang! Apekejadah yang dia tak puas hati ngan aku ni? Kau tak nampak lagi bulu bulu yang lain hahh! Terkejut beruk kau nanti ......... [ tengok tengok ... keluar dah kemerapuhan yang tak terkawal! ]

Kalau nak tengok pompuan yang tak berbulu, kau cari lah mak nyah yang takde bulu langsung. Tak payah nak dok pandang aku dari atas sampai ke bawah, dari bawah sampai ke atas! Bini kau pun berbulu juga ape .... Dasar #$%$#@$* ! ~ ayat terpotong! ~


Bersyukur lah dengan apa yang dah di beri. Alhamdulillah, aku tak ubah lagi apa yang dah Allah beri. [ bulu hidung penah la cabut. Sakit doh, keluar air hidung beserta air mata kau tau ... ! - kau tak nak tau pun aku tetap nak bagi tau!- ] Bulu bulu kat tangan kaki aku original lagi okeh. Ape barang nak cukur cukur or paling senang pakai Veet jee.

Bukan nak riak. Bersyukur sebab Allah memang dah cipta kita dengan cantik & sempurna sebagai seorang pompuan. Tak payah nak dok cabut sana sini, cukur sana sini nak bagi tambah cantik. Kau memang dah cantik pon kan? Sekian & terima kasih.

Ishh! Terus tersakit perut pulak!. To be continued . . . . .


p/s :

Maaf. Agak kurang manis ayat ayat di atas :P

~ nak makan NasiKerabu . nak makan TomYam . nak makan IkanPatinMasakTempoyak . Ahh! banyak lagi lah nak makan . Tapi ..................................................... iskkiskk :( ... jom jom sape sudi ...... ~

Assalammualaikum.
[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]

No comments:

Post a Comment