♥hEy !♥

Me is BACK (^________^)!

✿ kamU yaNg chOmeL ! ✿

++ sTorey teLLiNg ++
Okehh .. no more searching for Mr. Ohsem
✿ Still ada folower ke belog ni ?? huu ✿ AnywAy, feeL frEe tO reaD :)✿ AssaLammUaLaikUm.

Friday, June 8, 2012

Me Myself & Family :)

Assalammualaikum w.b.t

Selamat bemalaman. Selamat semua ^^

Lama tak hapdet belog. Arghh! Kemalasan menguasai diri. Oouhh goshhh! Please go away Mr.Lazyyy. Wish u were gone. [ tapi kalau takda bermalas malasan, tak best juga ark! ]

Hee. Okeh bebehh. Past few days sangatlah menyibukkan diri. Bhahaha. Tak da lah sibuk mana. Keja macam biasa. Last entry aku post hari tu kata ada event besaqq punya. Nak celite ngan u oll wiff entry bergambar. So, layan lah kalau berminat. Tak da paksaan. Tak suka, BLAHHH laju laju dari belog aku.

30 May 2012

Pembuka cerita. Menggedikss duluu :P

Dah 80 Tahun beliau ^^ semoga dipanjangkan lagi umur .. Aminn :)

Ini adalah pertandingan pakaian anak anak kecil. Chomel ^^

Hamboihh dikk. Posing sakan yee.

Harus enterprem!

Hepyy 80 'th Befday kakie's ^^ Luff yaa.

Dey all berjimba. Eh eh. Berzumba okehh :)

Talent Time. Cucu cucu perempuan yang chomel. Sweetttt :p
~ Banyak lagi gambar sebenaq nya. Line slow so ni je dapat aku upload tuk this event :)
~ Kali ni tak berapa nak ramai sangat. Banak cucu cucu beliau tak blek. Wait for the next event on June 17th ^__________^ sure grand punyeee lahh :P


31 May 2012

Family Day ^^

MakCik PakCik Kuzen Nephew ^^

Family jugee ^^

Macam macam gayoo adoo :)

sebelum bersukan, haruslah makan :P

Anak anak kecil .. oohh chomel nya mereka ^^

Macam macam aktiviti. Boling kelapa. Sambut telur. Isi air dalam botol. Pecah belon. Bawa bola ping pong :)

Main air :)

Macam monkey pon ada jugee .. kahkahkah :P

Musical chair ... Mak mak punya :)

Untunglah sapa menang kan ...
Buat julung kali nya. Ececeh. 1st tym buat perjumpaan keluarga besaq blah mak macam ni. Alhamdulillah, semua nya berjalan seperti yang dirancang. [ even aku tak p pon meeting meeting sebelum tuh .. ]

Hee. Ramai juga kazen kazen. Best best best dapat kumpul ramai ramai. Minta lepas ni kita wat kazen day pulak. Ngehehe.

Maaflah. Entry bergambar yang agak kemalas malasan. Dat's why banyak aku combine-2 kan gambar. Hakhak.
-------------------------------

Haha. Klaka! Story dah berminggu minggu baru nak kecoh. Hikhik. Wat ever.

WHATTT ??! engaged ?? pregnant ?? .. err ....

" YES i DO ! "

Wahh! Beruntung lah sapa yang sarung cincin ni. Muahaha. La ni ramai betanya " dah tunang ka? dah kawen ka ? bla masa tunang ? bila kawen? tak jemput pon! " ... Perghh! senyum sampai ke telinga. Orang tu dah blah baru ketawa terbahak bahak. Sungguh keji di situ. Hakhak. Maaflah. Takda niat nak permainkan orang.

Yeahh! Dat's my ring. & i bought it by myself. Tak jadi tunangan orang pun lagi. Tak jadi bini orang pun lagi ^^v Blablabla ... LOADING ... ... ... ... ^_________^

Macam nie kau kata pregnant?? mentang mentanhlah aku ni pendek pendek je. huhh. Kijamm ! [ abaikan sang penyapu :P ]

Okehh! Dahsyatt ... Semalam ada orang kata aku pregnant. Hari ni pun ada orang kata aku pregnant juga. Erkk. Tak da angin tak da ribut tak da ura ura pun aku kawen ke ape, tetiba kata aku pregnant. Hukhuk. Terkejut mengalahkan beruk yuuu.

Nak marah pun tak jadi. Mak cik keja Majlis kata " aihh, pelik. Potongan badan macam ni orang cakap mengandung?? tiadalahh! " .. Haa. Kan. Mak cik yang dah berpengalaman pun kata aku tak pregnant okehh. Haha. Tunggu aku dah kawen nanti lah, sure ko tak buka mulut dah. Bhahaha.

Okehh bebeh. Udah kemalaman ni. [ nak menggedik jap dengar suria cinta. Last dengar 2 tahun yang lalu. Lama tuuuuu! Huhu ...... ]

Assalammualaikum. Kalau tak jawab dosa. Kalau jawab sayang ^^

[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]

No comments:

Post a Comment