♥hEy !♥

Me is BACK (^________^)!

✿ kamU yaNg chOmeL ! ✿

++ sTorey teLLiNg ++
Okehh .. no more searching for Mr. Ohsem
✿ Still ada folower ke belog ni ?? huu ✿ AnywAy, feeL frEe tO reaD :)✿ AssaLammUaLaikUm.

Monday, June 11, 2012

Bad Habit Of Mine !

Assalammualaikum.

Eh eh. Kau tengok orang tu. Sematt gila. Bila pandang bawah, Selipar tandas! Wakakakaka.

" 5 ringgit ada? " ' banyak! ' " Reload Celcom 5 ringgit ada ?? " ' oOh. Cakap lah awal awal. Ingat nak Rm5. ' " ...... [ malu, pas dapat sempat memaki hamun then blahh ] .... " ' BhahahahaWakakaka! '


Banyak lagi dialog nak tulis sebenar nya. Tapi, tak baik nak memalukan orang & diri sendiri :P Wahuahua. Okeh. Motif sebenar entry kali ni cuma nak bagitau kat u oll lah kan. Aku ni ada 1 habit yang sangatsangatsangat orang kata BOLEH BELAHH LA WEHH! Hikhik. Apo ko bondo eh jangg ..

Agaknya aku ni boleh sampai tahap kena saman. Hehe. Kot ar. Lalalalaaa. Okeh okeh. Mungkin sesetengah orang nampak aku ni ayu ayu, sopan sopan, lembut lembut gitu. [ aisemenn! Masuk bakul angkat sendiri nampakkk! Puii ... ] hikhik. Tu bagi orang orang yang tak berapa nak rapat sangat dengan aku lah.

Aku sebenarnya punya sifat kejam yang teramat sangat! Aku suka gelakkan orang. Betul tak tipu. Gelak belakang belakang lah. Depan depan orang tuh kompem kena buku 5 dia. Wahuahuahua. Tapi aku gelak baik baik. Bertempat okeh! Yang tua haruslah di hormati. [ orang tua tua ni kadang kadang kurang faham. Atau memang tak tau apa apa langsung. Tak baik nak gelakkan yuu. Respect lah mereka!! ] Yang muda, aku fikir fikir dulu. Kalau rasa nak menggumbirakan hati, aku gelak. Terutama skali kaki kaki lepak kat kedai tempat aku keja. [ siapa mereka?? Shh. Diam diam sudaa :P ].


" Ee si Fatin. Jahat betul mau kasi ketawa org .. " kata kata rakan sekerja ku. Hakhak. Bak kata pepatah ~ Diam diam ubi berisi ~ u must know dat !


Adeihh! Tau nak membahan jee. Wakakak. Tapi, takda lah aku wat macam tu selalu. Berdosa yuu. Gelak gelak bodoo jee. Kadang aku yang wat lawak sendiri ada lah. Sekadar nak menghibur hati kawan kawan. Asyik pegang duit ribu ribu. Stress tau! Lalalaaa.

p/s :

Ishh ishh. Kejam sungguh. :( Minta mahap pada mereka mereka yang penah aku gelakkan. Minta mahap bebanyak. Bukan sengaja. TERsengaja. Huhu.

Tak kenal aku, memang ar orang menyampahkan. Yang dah kenal tu, U know who i'm. U know how i'm. U know what kind a person i'm. & U know what kind of bad behavior that i had :)

Bukan semua orang suka apa yang kita buat. Apa yang kita ada. Jadi, nak menggila ke nak berlawak ke nak menggelak ke biarlah kena pada tempat nya :) Jangan sampai orang menyampah dengan kita sudaa ^^

Minta ampun yee. Peace no war :p

Assalammualaikum.
[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]

No comments:

Post a Comment