♥hEy !♥

Me is BACK (^________^)!

✿ kamU yaNg chOmeL ! ✿

++ sTorey teLLiNg ++
Okehh .. no more searching for Mr. Ohsem
✿ Still ada folower ke belog ni ?? huu ✿ AnywAy, feeL frEe tO reaD :)✿ AssaLammUaLaikUm.

Friday, February 3, 2012

~ Tips Buat Si . . . . . . bace je lahh :P ~

~ selamat datang Februari ! * cinTa kiTa bErakhiR di Januari . . . selamat tinggal Januari ! * . . harharhar ! . . ~

. . sangat terasa masa berlalu dengan pantas ! . . sepantas kilat memanah ! . . cewahh! . . * aku tak berjiwa sastera ! so tak pandai nak bermadah helah di sini . . * . . hee . . . oOh Januari . . . banyak cerita di sebalik Januari . . nak tau ?! . . bacalah entry² bulan lepas . . sure korang akan tau . . harharhar . . [ tapi tak semua benda aku cite . . sekadar yang boleh aku kenang . . yang aku tak cite sure akan lupa punya lah ! . . ] . . semoga Februari ni lebih baik dari Januari . . aisemennn :P . .

. . . hakhak ! . . okehh! Seperti yang aku & para blogger semua tahu, bulan ni sure bulan yang paling [ dotdotdot ] lah bagi mereka² yang sedang hangat dilamun ombak CINTA . . muehehe . . yelahh, siapa tak kenal eNcik Valentine’s di bulan Februari . . nak kena sembelihh ?! . . hee . . haa ! . . ramai aku agak sedang memikirkan hadiah apa nak bagi kat pasangan . . harharhar ! . . kesian . . [ dushhh #$%@%$&#@ ! . . padan muka FJ :P ] . . .

. . tetiba terasa diri bagai nak jadi doktor falsafah chenta la pulak ! . . * gediksss nak bagi tipss yang sangat bernas kat korang tau ! * . . aku kesahh :P ! . .

~ senyum . . tak perlu kata apa-apa :) ~

. . hahh! Aku TERperasan lah kan . . ramai orang² yang tak bape nak romantik * cisss . . wat suspen je :P * ! . . terutama sekali jejaka² yang nak kata hensem, hensem lagi bapa aku . . nak kata macho, macho lagi tikus aku . . wahuahuahua . . ~tak delah! Memain jer ~ . . ngehehe . . aku ada sikit tak sikit . . banyak pon tak banyak lah tips² cara nak ROMANTIK kan . . ^ baiklah ! cikbUn² mula nak merapuh ! siap sedia nak baca ! ^ . .

bapak² pakcik² abang² adik² & pada mereka yang sedar bahawasanya diri mereka itu LELAKI . . saya ulangi LELAKI . . kalau korang nak tahu, perempuan ni memang suka pada lelaki yang romantik . . . TAPI . . . kebanyakkan lelaki tak sedar mahupun tak tahu yang dia tu romantik ke tak ! . . kalau korang terasa diri tu tak romantik atau pun memang sedar diri lah yang korang memang tak romantik langsung pun . . cubalah romantikkan diri anda dengan cara² seperti yang aku bagi kat bawah ni . . :P . .

  • Bagi bunga memang romantik ! tapi kalau nak lagi romantik, cuba korang bagi pasu bunga dan suruh awek korang bercucuk tanam. Jimat, sihat dan pastinya bertambah romantik !
  • Mengambil berat juga romantik ! cuba sekali sekala korang ambil berat sungguh-sungguh awek korang. Bukan sekadar tanya khabar, tapi catit skali berat badan dia pas makan, baru betul ambil berat!
  • Sentiasa berada di sisi bila dia perlu! Cara paling mudah berada di sisi, print je gambar korang banyak² then tampal kat setiap sudut bilik dia . . .
  • Buat kejutan! Ajak awek korang lepak rumah hantu dekat funfair . . dalam tu banyak kejutan yang dia bleh dapat! . .sure romantik . . wahuahuahua . .
  • Bermadah helah! Hahh! Wanita gemar bila lelaki nie memuji² akan diri beliau! . . jadi, untuk mengorat atau mengelak pergaduhan, sila lah cuba untuk belajar menipu! . .
. . .harharhar! amacam?! Ade ong ?! . . lalalalaa . . okehh lah! Penat aku menaip . . esok² aku hapdet lagi ! . . hee . . [ sekali sekala aku nak memain kat belog sendiri . . hee . . terpulang pada mereka yang nak ikut tips² aku yang bernas tuhh ! wuee :P ] . .

++* benda ni tak berkaitan dengan ati & perasaan si penulis . . aku menulis sekadar nak mengisi masa yang tersangat lapang . . . sekian ^^v **++

~ bUnbUn yg eNsem . . . huahuahua ! ~

p/s :
. . mahap lah ! aku kadang² tak boleh nak tapis benda yang nak di tulis ! pada mereka yang terasa tu, mahap bebanyak tau . . tak berniat buat u oll terasa . . & pada yang menyampah baca belog aku tu . . . minta mahap juge & sudi² lah datang lagi nak tambah kemenyampahan u oll tu . . hahakk :P . .

~ aku menulis kala kebosanan sedang menguasai diri . . sebab tuh banyak benda tah pape yang cik bUnbUn BERcerita ! . . weee =.=" ~

salam ^^v

[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]

1 comment:

  1. oik .. aku tertarik jgk la ngn entry ko ni wlupn aku bkn llki ..
    tp aku tertarik tgk mta ko kt pict 1st tu .. cntik kot .. :)
    keep it up .. ngehehe

    ReplyDelete