♥hEy !♥

Me is BACK (^________^)!

✿ kamU yaNg chOmeL ! ✿

++ sTorey teLLiNg ++
Okehh .. no more searching for Mr. Ohsem
✿ Still ada folower ke belog ni ?? huu ✿ AnywAy, feeL frEe tO reaD :)✿ AssaLammUaLaikUm.

Friday, February 17, 2012

♥ selamat malam ^^v Alhamdulillah, rezeki aku ♥

assalammualaikumwarohmatullahiwabarokatuhh !

. . . malam yang dingin [ kat luar hujan . . ] . . hee . . sehat ?! . . solat dah ?! makan ?! mandi ?! . . ouhh! bucukk . . . syuhhh3x ! mandi lahh . . ngee ! . .

. . oOh, kenapa tetiba rasa hepi semacam ?! . . [ saje, nak korang tanya . . hukk :P ] . . memang ! memang aku hepi ! hepi tak terhingga . . ada 2 perkara yang buat aku hepi gila gila punya hepi lahh ! . . [ bangga nya ! takk kira, nak share juga ! ] . .

pertama : selama kat rumah ni, nak on9 kena beratur . . tunggu giliran nak guna berukban ! . . citt, sampai terlioq kat bantal tunggu giliran okehh ! tapi sekarang sudah berbeda ! ** cewahh! nak bermadah sikit :P ** . . pakai wireless sudaa ^^v . . so, tak kira masa & suka hatilimpahempeduginjaljantungparuparu aku nak on9 . . * kau jangan dengki ! * . . ## erk ! tolong lempang dak bun2 ni sat ! . . orang lain dah berkurun guna, bun2 baru blajaq bertatih ! cisss !!! ~ dulu tak mampu :( ~ ## . .

kedua : . . bak kata kata aku kat pesbuk . . .

Allah itu Maha Kaya
Ketika pintu rezeki satu tertutup Allah membukakan pintu rezeki yang lain !

. . memang . . rezeki semua orang tak sama . . kadang kala, apa yang kita nak, kita tak dapat . . apa yang kita belajar, belum tentu rezeki kita sama dengan apa yang kita belajar . . mungkin rezeki aku bukan jadi seorang Health Inspector ( cewahh! speaking Lundun sat ! ) . . tapi, seangkatan dalam jurusan kesihatan jugee . . InsyaAllah ^^v . . korang doa doakan lah aku erk . .

~ ape tuhh ?! . . erkk ! ~

. . yang dah curi curi tengok tuhh, korang diam diam je lahh ea . . huu ! . . jangan bising bising . . minta semua nya berjalan dengan baik ja masa tuhh . . sekian terima chenta dari aku . . ** begitulah cerita nya . . ^^v . . ** . .

[ so, pada meeka yang sering berkata "bukan nya takda rezeki, tapi malas mau cari kerja . . " . . sila baca betul betul ayat yang aku dah tulis besaq besaq atas nuh ! . . moral of de ayat is . . . rezeki kita Allah yang tentukan . . walaubagaimanapun kita berusaha, kalau Allah kata rezeki kita kat tempat lain kita kena redha lahh ^^v ]

. . okehh lahh ! saya nak tido . . esok esok aku mencoret lagi . . selamat malam warga belog ^^v . .

p/s :

. . ada orang kata aku nie nakal ! yeke ?! . . ermm . . wat ever . . only those who really know me, know how i am . . hee . . berkawan biar ikhlas . . [ if awak baik, saya baik jugee . . if awak jahat, saya pon boleh jadi jahat jugee . . renung2kan & selamat mencuba :) ] . .

salam ^^v
[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]

1 comment: