♥hEy !♥

Me is BACK (^________^)!

✿ kamU yaNg chOmeL ! ✿

++ sTorey teLLiNg ++
Okehh .. no more searching for Mr. Ohsem
✿ Still ada folower ke belog ni ?? huu ✿ AnywAy, feeL frEe tO reaD :)✿ AssaLammUaLaikUm.

Tuesday, January 31, 2012

~ menatang ape tuhh ?!! ~

salamm . . .

. . . kembali menghapdet . . . .  walaupon cite ta seLADIESS belog YuyuZulaikha . . ta seCUN FatinLiyana & ta seMACHO belog BenAshaari . . . aku tetap nak hapdet ! . . . muahahaha ! . .

. . . fuhhh ! seminggu menanggung sakit dengan penuh kesabaran [cewahh!] , akhirnya . . . . . . kesehatan kembali normal dahh :) wahh ! sukeee nye ! . . * ta delahh tiap malam tido sambil duduk gara2 idong tersumbat ! . . mau mati ta bernafas di buat nya =.=" . .

. . nak bagitau nie ! aku ada pet baru ! . . iNcik & ciK haMstEr yg chomel * macam aku :P * . . kau jangan nak jeles2 ! [ aku tau lahh ko dah ada menatang nie . . aku baru nak belajar belai menatang nie ! =.=" ] . . sile bagi tunjuk ajorr cikett okehh . .  heee ^^v . .


. . okehh lahh . . nak tido . . esok2 aku banyak masa lapang, aku hapdet lagi . . daa :) . .

salam ^^v
[ Like Kalau Suka . . . Terima Kasih Awak ^^v ]

No comments:

Post a Comment